måndag 3 mars 2008

Dåliga känslor, bra känslor

Dåligt:

Nu har jag inte bloggat på länge, men jag får skärpa mig *lalala*. Jag har ju inte bloggat på mer äm 2 veckor, kanske t.o.m 3 veckor eller så, usch, det känns skitdåligt, jag säger till mig själv att jag ska blogga och då känns det bra, men sen försvinner den känslan när jag ska börja, jag måste blogga mer, verkligen den här gången, så kanske det känns bättre =D.

Bra:

På onsdag ska jag till stan och förhoppningsvis ha überkul! Först ska jag och Andrea åka in till stan, jag ska gå in på Naturgott och köpa jättegod lakrits och det ska Andrea med, jag ska lyssna på när Andrea spelar bas och sen ska hon spela tennis och då ska jag kolla =D. Sen ska vi gå bort till boxningshallen och kolla när Hanna och Amanda boxas, det kommer bli hur kul som helst (verkar så iaf.), så jag känner mig redan bättre till mods ; ).

Det är just så här vi har fått lära oss på DISA att man ska göra, om man tänker något negativt så ska man också tänka något positivt efteråt, så känns det bättre, och det gör det också. Herregud, DISA-metoden funkar!

Dagens citat (ja, jag har faktiskt börjat med det, när jag hittar något bra och jag kommer håg):- E v e r y t h i n g w a s b e a u t i f u l a n d n o t h i n g h u r t - (Everything was beautiful and nothing hurt)

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste också börja blogga mer :)
Men ekis DISA metoden var en negativ 2 positiva!!!!!
mycket mycket viktigt