lördag 12 januari 2008

Det är synd...

OBS! Långt!

Massor som har hänt under jullovet och jag har inte bloggat om det >.<!

Julafton och Nyårsafton har jag redan bloggat om så det behöver jag inte dra igen...!

Jag har varit med Louise 3 ggr och vi har varit på bio och sett Förtrollad, den var väldigt bra så jag ger den betyget 4/5!

Vi har även varit på stan och handlat, jag handlade en svart/grå/rosa haldsuk och en mörkblå/grå kofta med gröna ränder.

Jag har firat min födelsedag och jag fick Buzz! The MEGA Quiz av mamma och pappa, ett par hjärtformade öronhängen av mina syster+ att vi ska gå och handla på rean, jag fick 2 presentkort på Cubus och boken Gossip girl-Bara i din fantasi.

Samma dag som jag fyllde år så började skolan, jippi*host'... så nu är väl vardagen tillbaka...

Vi har även varit uppe i Sotenäs och försökt para Sally, men ville inte så vi prövar igen antingen till sommaren eller nästa vinter.

Det kanske inte har varit världens bästa lov, men jag är iaf lite nöjd...

Inga kommentarer: