tisdag 22 januari 2008

Mobilkaos...

Jag har haft ett stort mobilkaos dom senaste 3 månaderna! Jag har nämligen haft 3 olika mobiler fram tills idag!

För er som itne hänger med så kan jag ta det från början:

I mitten av oktober gick min vanliga mobil (SE W710i) sönder, så jag lämnade in den på lagning och som lånetelefon fick jag en rosa/lila mobil (SE K610i).

När min vanliga mobil kom tillbaka så funkade den fortfarande inte, så den åkte in på lagning igen och jag fick samma mobil igen (SE K610i).

När min vanliga mobil nu kom tillbaka så funkade den än en gång inte och den här gången fick jag en urusel mobil (SE K310i).

Efter ett tag så reklamerades mina vanliga mobil och jag blev fast med den urusla mobil i 5 (!) veckor, tills idag.

Idag var jag inne på Telenor i K-stad och hämtade min, helt nya, Sony Ericsson W610i! Änsålänge har den funkat jättebra, så vi får hoppas att jag får behålla den här mobilen länge, bifogar en bild på min nya mobil!

W610i_see_the_product_large_2 (Jag har en svart/orange)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till den nya mobilen ekis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pax för att testa den först imorgon!!!!!

kram kram Hanna