söndag 27 januari 2008

I did it!

Yes! Jag fixade alla läxor, hoppas att resultatet också blir bra. Efter NO förhöret kom jag på att jag inte läst igenom hela texten i ända gång och jag kunde ändå svara på alla frågorna...=D, inte får jag tror att jag kommer att få så bra poäng...men mer än hälften tycker jag är godkänt, men det beror helt klart så hur mycket full poäng är...

Franskan gjorde vi först som leken "skriv rätt, först" och det var inte många som kunde läxan och dom som kände att dom klarade av att bli förhörda idag fick bli. Jag kände att jag kunde klara det och när jag hade gjort förhöret så kändes det helt okej...=D

SO:n gick inte alls bra, fast jag har inte fått tillbaka det så jag får se vad vår lärare tycker om det. Jag tyckte att det inte alls blev bra! Jag hade ingen slutsats och jag svarade knappt på frågan "varför är det så?", men om jag hade gått i 8:an så har hon sagt att det jag har skrivit hade räckt till G, hade jag haft med svar på frågan "varför är det så?" och slutsats så hade åtminstone räckt till VG och möjligen MVG...varför tänker jag inte så långt...) :

Inga kommentarer: