torsdag 24 januari 2008

Läxöversvämning

DSC00500

Detta är vår läxa till imorgon och så Geografin. Det borde inte vara tillåtet att ha 4 läxor till en dag!

Jag har knappt hunnit göra NO:n och det är jättesvår och nu är klockan snart 20.00, f*n med!

Vi har tur med franskan för den kommer att förhöras muntligt och matten så skulle vi bara mäta och det tog bara 15 minuter, vi ska göra den skalenlig imorgon på matten, men det är fortfarande SO:n och NO:n kvar.

SO:n var jag hemma hos Wikki och gjorde så den hann bli klar och min jämförelse blev på lite mer än 1 sida, så det är ju bra, jag måste bara skriva en slutsats med, men jag vet inte vad jag ska skriva...

NO:n kommer jag att plugga stenhårt på nu under hela kvällen...jag ska bara duscha först och sen ska jag titta på handbollen, men sen kommer jag nog att öva...(A)

Imorgon är det i alla fall fredag och sen är det helg och det ska bli riktigt skönt! Jag vill verkligen in till Louise i helgen, men hon ska nog till sin pappa, attans också, men jag kan kan knöla ner mig till Rinkaby istället... =D, hoppas, hoppas.

När jag var på väg hem från kom jag och tänka på att jag kanske skulle börja reflektera över olika saker som händer i bloggen, kanske inte varje dag, men lite då och då när något ovanligt eller annorlunda händer som till exempel efter Öppet hus den 8 februari, eller som idag, jag tycker att jag har reflekterat över många olika saker idag, fast inte så noggrant, men det ska jag ändra på! P.S: Jag har börjat fotoblogga, så det kommer att bli fler bilder, fråm och med nu! D.S

Inga kommentarer: